lördag 3 februari 2018

Funkier Than a Mosquito's Tweeter

Så har (äntligen?) kylan kommit till min del av Skåne, vattenhinken i hönsgården fryser, Anna och Gudrun (hönsen alltså) kan inte längre krafsa i jorden. Piano står inne hos Glanex, slipning pågår.
Roger känner på gelcoat, grått är epoxy med ljusare epoxy över.
Mikael med Festomaskin och 180 papper från Mirka.
Några små fläckar Nautix grå bottenfärg kvar att slipa bort.
Roger åkte och hämtade Hempel Light Primer, en epoxygrundfärg med lösningsmedel så god som nån. Sprutar 3 lager nästa vecka, sen åker Piano ut i kylan ett tag då andra jobb måste emellan. Deadline är sista mars, så jag känner mig lugn.

Rubriken på det här inlägget är titeln på inledningslåten i min nya låtlista på F&S, med Nina Simone.


Inga rörliga bilder, men ruskigt sväng. Avslutningslåten (efter 38 minuter) i låtlistan är Hallelujah med Leonard Cohen. Funkar riktigt bra när jag trampar IW maskin i dubbelt tempo.

Nerräkningen bara tuggar på. 105 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar